Condițiile de rezervare și anulare ale Súgo Panzió
Forma de rezervare si cerere de oferta
Aceste condiții de rezervare, modificare și anulare se aplică numai rezervărilor individuale.
Súgó Panzió acceptă doar rezervări de cazare prin intermediul sistemului de rezervare online.
Pentru a facilita contactul oaspeților, Súgó Panzió operează un sistem de rezervare, care poate fi găsit pe site-ul nostru ( https://www.sugopanzio.ro ) în meniul „Rezervari”.
Solicităm oaspeților care intenționează să facă o rezervare să completeze toate informațiile solicitate în sistemul de rezervare în mod corect și semnificativ, cu o atenție deosebită la introducerea corectă a datelor de contact (număr de telefon, adresa de e-mail și adresa de facturare).
Corectitudinea datelor introduse în rezervare este responsabilitatea oaspetelui. În cazul în care oaspetele nu poate fi contactat la numărul de telefon sau adresa de e-mail furnizate în rezervare sau dacă informațiile de contact se dovedesc a fi incorecte și, prin urmare, nu există posibilitatea de a confirma rezervarea, Súgó Panzió își rezervă dreptul de a anula rezervarea, care încetează și cererea de cazare.
Rugăm oaspeții noștri să scrie orice solicitări referitoare la cazare în secțiunea „Comentarii”. Îi rugăm pe oaspeții noștri care sosesc cu copil(i) să aleagă corect vârsta copilului(i).
Prin efectuarea unei rezervări, oaspetele recunoaște că a citit și acceptă condițiile de rezervare și anulare.
În cazul unei cereri de ofertă, Súgó Panzió trimite oaspetelui oferta compilată în scris, ceea ce nu este considerat o confirmare. În cazul confirmării scrise a acceptării ofertei, aceasta devine definitivă după trimiterea confirmării rezervării și primirea avansului.
Numărul minim de nopți care pot fi rezervate
Ofertele noastre de pachete actuale nu pot fi rezervate pentru mai puțin de numărul minim de nopți indicat. În toate cazurile, vă rugăm să țineți cont de numărul minim de nopți specificat.
Gestionarea valorilor și a numerarului:
Dorim să atragem atenția dragilor noștri oaspeți că nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru obiectele de valoare sau numerarul pierdut în camere. Recomandăm dragii noștri oaspeți să-și depoziteze obiectele de valoare într-un loc de încredere.
Plăți anticipate
Aceste condiții de plată în avans se aplică numai rezervărilor individuale.
Súgó Panzió necesită un depozit de 30% pentru toate rezervările individuale.
Termenul limită de plată a avansului este inclus în confirmare după cum urmează:
Plată în avans:
- avansul de 30% trebuie plătit în termen de 1 zi calendaristică de la rezervare către Súgó Panzió - Súgó Panzió.
Atenţie!!! Dacă data rezervării este în decurs de 1 zi calendaristică de la data sosirii, suma totală trebuie plătită prin transfer bancar către Súgó Panzió - Súgó Panzió în ziua rezervării. După aceea, nu mai ai posibilitatea de a schimba data, iar depozitul plătit de oaspete devine proprietatea ta.
Putem accepta o plată în avans prin transfer bancar.
Plata în avans trebuie efectuată prin transfer bancar la următorul număr de cont bancar:
Numele firmei: | S.C. PENSIUNEA SUGO S.R.L. |
Banca: | RAIFFEISEN BANK |
Adresa bănci: | 535600 Odorheiu Secuiesc Str. Rakoczi nr.13 |
SWIFT cod: | RZBRROBU |
IBAN | |
RON: | RO14RZBR0000060005412450 |
EUR: | RO82RZBR0000060006329331 |
După finalizarea rezervării, sistemul trimite o confirmare a rezervării și o cerere de taxă la adresa de e-mail și numărul de telefon specificate.
Rezervarea devine valabilă/finală numai dacă avansul solicitat este primit până la termenul limită!
În cazul unui transfer bancar, vă rugăm să indicați numele persoanei care efectuează rezervarea și numărul rezervării în secțiunea de notificare.
Suma rămasă dincolo de depozit trebuie plătită la sosire conform metodelor de plată specificate!
Vă rugăm să indicați în avans necesitatea unui cont de companie pentru oaspeți în momentul rezervării. După emiterea facturii, nu putem face modificări la datele de facturare.
Condiții de anulare și modificare
Aceste condiții de modificare și anulare se aplică numai rezervărilor individuale.
Dacă oaspetele individual anunță în scris cu cel puțin 30 de zile înainte de sosire că dorește să-și anuleze rezervarea, suma integrală a avansului poate fi utilizată pentru o rezervare de cel puțin aceeași valoare sau rambursată în termen de 6 luni, dupa anulare, in functie de disponibilitate.
În cazul unei rambursări, o sumă brută de 3% din suma depozitului va fi percepută ca taxă de gestionare a depozitului, o sumă redusă cu acest cost va fi returnată Oaspetelui.
Dacă oaspetele nu anunță în scris cu 30 de zile înainte de sosire că își anulează rezervarea, avansul va fi retinut. Avansul plătit de oaspete devine proprietatea acestuia, acesta nu prestează servicii în schimbul avansului plătit.
În cazul unei rambursări, o sumă brută de 3% din suma avansului va fi percepută ca taxă de gestionare a depozitului, o sumă redusă cu acest cost va fi returnată Oaspetelui.
Condiții pentru rezervările vândute de intermediari
Prezentele condiții de rezervare și anulare se aplică și oaspeților care sosesc prin alte forumuri care vând cazare Súgó Panzió (portale de rezervare online de cazare - Booking - Szállás.hu - Airbnb).
În cazul unei discrepanțe între datele găsite pe alte canale de vânzare și pe site-ul propriu ( https://www.sugopanzio.ro ), informațiile de pe site-ul propriu vor prevala întotdeauna. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru diferențele dintre acestea sau orice daune rezultate.
În toate cazurile, părțile vor încerca să rezolve litigiile care decurg din contractul de cazare pe cale amiabilă. În cazul în care soluționarea pașnică nu conduce la un rezultat, părțile vor îndrepta soluționarea litigiilor pe căile legale.